idehalgostar idehalgostar .

idehalgostar

تعميرات تلفن هاي پاناسونيك در تهران

تلفن هاي خانگي پاناسونيك

اين دستگاه‌هاي تلفن در دو نوع روميزي و بيسيم توليد مي‌شوند. تلفن‌هاي روميزي بسيار قديمي‌تر بوده و اولين نسل از تلفن محسوب مي‌شوند. اين تلفن‌ها ثابت بوده و به وسيله يك رشته سيم به پريز تلفن متصل مي‌شوند. اگرچه با ظهور تلفن‌هاي بيسيم، تا حدي از محبوبيت اين دستگاه‌ها كاسته شد، اما افراد زيادي همچنان به استفاده از تلفن‌هاي روميزي اصرار دارند.

تلفن‌هاي بيسيم نوع جديدي از تلفن‌هاي ثابت محسوب مي‌شوند و از دو قسمت دستگاه پايه يا بيس و گوشي بيسيم تشكيل شده‌اند. مزيت اصلي اين دستگاه‌ها در اين است كه مي‌توان گوشي بيسيم را در فاصله‌اي مشخص و البته كوتاه جا به جا نمود. همچنين اين تلفن‌ها از قابليت‌هايي برخوردار هستند كه تلفن‌هاي روميزي از آن‌ها بي بهره مي‌باشند.

مطالعه بيشتر : https://aftabnews.ir/fa/news/662578/علت-زنگ-نخوردن-گوشي-تلفن-ثابتLinks to an external site.

تلفن‌هاي اداري پاناسونيك

اين دستگاه‌ها  را با نام تلفن سانترال نيز مي‌شناسند. اين تلفن‌ها زماني كاربرد دارند كه شما ابتدا و با استفاده از دستگاه سانترال، يك مركز تلفن راه اندازي كرده باشيد. تلفن ‌هاي سانترال فقط با دستگاه سانترال مي‌توانند كار كنند و خود به چهار دسته : تلفن هاي هايبريد، ديجيتال، تحت شبكه و دكت تقسيم مي‌شوند.

هر كدام از اين چهار دسته از تلفن‌هاي سانترال، توانايي ارتباط با يك يا چند نوع خاص از دستگاه‌هاي سانترال پاناسونيك را دارند.

مطالعه بيشتر : https://digiato.com/promoted/1247111/Links to an external site.

انواع تعميرات تلفن پاناسونيك

اگر شما يك تلفن پاناسونيك خريداري كرده‌ايد، خواه يا ناخواه زماني خواهد رسيد كه نيازمند تعمير يا تعويض قطعات آن خواهيد شد. البته ناگفته نماند كه اين تلفن‌ها از نظر كيفيت و ماندگاري در سطح بسيار خوبي قرار دارند، با اينحال مانند هر وسيله الكترونيكي ديگري بر اثر عوامل مختلفي خراب يا دچار اختلال خواهند شد. در ادامه به مهم‌ترين خرابي‌ها و مشكلات تلفن‌هاي پاناسونيك اشاره خواهيم كرد:

ايرادات مربوط به مدار اصلي تلفن

ممكن است بر اثر عوامل مختلفي يكي از قطعه‌هاي موجود بر روي مدار يا برد اصلي تلفن دچار خرابي و يا از كار افتادگي شود. در اين شرايط بايد تلفن باز شده و قطعه معيوب شناسايي و تعمير يا تعويض شود.

برق خوردگي

اگر تلفن را اشتباها به جاي پريز تلفن به پريز برق وصل كنيد، بر اثر عبور جريان برق از مدار اصلي، تلفن از كار افتاده و خاموش مي‌شود. البته جاي نگراني نيست، زيرا در اين مورد نيز با شناسايي و تعويض قطعه از كار افتاده، تلفن دوباره آماده استفاده خواهد شد.

آب خوردگي

در صورتي كه تلفن شما در مجاورت آب قرار بگيرد و حتي يك يا چند قطراه آب به داخل آن نفوذ كند، به احتمال زياد شاهد از كار افتادن دستگاه تلفن خواهيد بود. در اين مورد نيز بعد از باز كردن دستگاه، قطعه يا قطعات آسيب ديده بررسي و در صورت نياز تعويض مي‌شوند.

ايرادات مربوط به صفحه نمايش

در صورتي كه تلفن شما سالم است ولي هيچ تصويري بر روي LCD آن نمايش داده نمي‌شود، صفحه نمايش تلفن از كار افتاده و يا رابط آن با مدار اصلي خراب شده است. بهترين راه حل در اين مواقع، تعويض LCD مي‌باشد.

خرابي كيپد يا صفحه كليد

اگر دكمه‌هاي تلفن شما سفت شده و يا به طور كلي از كار افتاده‌اند، زمان آن رسيده است كه كيپد آن را تعويض كنيد.

ايردات مربوط به صدا و بلندگو

در صورتي كه هنگام مكالمه صداي فرد مقابل را نمي‌شنويد و يا صداي شما منتقل نمي‌شود، نشانه خراب شدن و يا اختلال در سيستم صوتي تلفن مي‌باشد. در اين شرايط نيز بعد از باز شدن تلفن، بايد تعميرات لازم بر روي آن انجام شوند.

تلفن هاي پاناسونيك را كجا تعمير كنيم ؟ 

براي انجام هرگونه تعمير و يا تعويض قطعات تلفن پاناسونيك، بهترين راه مراجعه به يك نمايندگي معتبر و مجاز مي‌باشد. شركت ايده آل گستر به عنوان نمايندگي رسمي محصولات مخابراتي پاناسونيك در ايران، مي‌تواند يك انتخاب مناسب و قابل اطمينان در اين زمينه محسوب شود .

واحد تعميرات ايده آل گستر كه از مهندسيني مجرب و كارآزموده تشكيل شده است، نه تنها تلفن‌هاي پاناسونيك، بلكه كليه وسايل و تجهيزات مخابراتي و اداري از قبيل : دستگاه‌هاي سانترال، فكس، ويدئو پروژكتور و دوربين‌هاي مدار بسته در كمترين زمان ممكن و با استفاده از به روزترين ابزارآلات تعمير مي‌كند.

از آنجايي كه ايده آل گستر به عنوان نمايندگي رسمي پانسونيك و تحت نظر اتحاديه مخابراتي ايران فعاليت مي‌كند، كليه قطعاتي كه در طول تعميرات جايگزين قطعه‌هاي معيوب مي‌شوند، كاملا اصل و با كيفيت اورجينال شركت پاناسونيك خواهند بود.

سرويس رايگاان تعميرات تلفن هاي پاناسونيك در تهران

شركت ايده آل گستر به منظور رفاه هرچه بيشتر مشتريان خود در شهر تهران، تحويل و دريافت تلفن‌هاي تعميراتي را در برخي از مناطق پايتخت، به صورت رايگان انجام مي‌دهد. در صورتي كه ساكن يكي از مناطق 2 ، 3 ، 4 ، 6 ، 7 ، 8 ، 10 ، 11 ، 12 و 13 از شهر تهران هستيد، براي ارسال تلفن به ايده آل گستر و تحويل مجدد آن، هيچ هزينه‌اي پرداخت نخواهيد كرد.

در اين شرايط تنها هزينه مرتبط با تعميرات كه به صورت مصوب و بر اساس قيمت‌هاي تعيين شده توسط اتحاديه مخابراتي ايران محاسبه مي‌شوند، از مشتريان اخذ شده و سرويس حمل و نقل تلفن به صورت كاملا رايگان انجام مي‌شود.

منبع :اينجا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۱:۵۶ توسط:idehal موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :